En obetydlig lista

Saker som får mig att vilja sparka, skrika och slåss:
- Att kalendern fylls av prov, inlämningar och andra skoluppgifter, hastigt och helt utan nåd.
- Att mitt minneskort till kameran envisas med att heta SD, vilket visas varje gång jag sätter in det i datorn.
- Att komma till skolan som ett jävla troll i håret tack vare regn eller annan fukt (läs: svett).
- Att Kristian Gidlund har gått bort (vila i frid).
Saker som får mig att vilja dansa, sjunga och kramas:
- Bullarna ifrån Vasacaféet.
- Löven på träden som sakta skiftar färg.
- Alla fina runaiter (samt verdandister i viss mån).
- Att terminens första Runamöte inträffar nu på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0