En najs polotröja och en fräck frisyr

På hösten bär man stickat, och här är mitt senaste klädtillskott i garderoben. En grovstickad tröja i svart och vitt med polokrage och rundad kant nertill. 
Skickade två bilder från provhytten till min kära mor med frågorna: "polotröja; najs eller bajs?" samt "frisyr; knäpp eller fräck?" varpå hon svarade "najs och fräck :-)". Litade på mammas omdöme och gick till skolan med en najs polotröja och fräck frisyr dagen till ära.
Tröjan hittar ni på Lindex för 199 kronor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!! Jag googlade och är fullständigt kär i din polotröja. Har letat cirka land och rike runt efter en liknande, och vet att du köpte din för nästan ett år sedan och därför undrar jag om du inte är sugen på att sälja den? Ifall du inte använder den längre det vill säga! Hör av dig!

Emma

2015-01-14 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0