Borta sämst hemma sämre

Jag ville mest meddela att jag lever och har kommit hem. Resan var trevlig på många sätt, men nästa gång vill jag känna mig mer självständig.
 
Livet har väl kännts både lättare och roligare än vad det gör för tillfället, men nu har det ju blivit september vilket betyder höst och det är ju mysigt.
 
Idag skulle jag haft terminens första fotografisk bildlektion - trodde jag. Salen längst upp i estethuset där vi vanligtvis håller till var mörk och tom med undantag för en till förvirrad elev som också konstaterat att vi antagligen inte hade någon lektion idag. Lite besviken då detta är den enda kurs jag sett fram emot för det kommande läsåret gick jag in på en av skolans toaletter och tog kort på mig själv. "Jaha", tänker ni, och det var kanske just så jag också sa för mig själv och undrade vart jag skulle ta vägen.
 
På tal om ta kort så ska jag försöka få upp några bilder från Berlin så snart som möjligt. 
 Mina tre minsta favoritkänslor atm: saknad, längtan, hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0