Blingiga örhängen, sushi och "Spela Shoreline"

Regnet vägrar sluta falla, men vad gör det? Det är ju helg.
Denna fredag passade jag på att blinga lite extra med nya örhängen från Lindex. (Gör jag ens något annat än att handla på den affären? Man kan ju undra med tanke på mina senaste inlägg.)
Till middag bjöd mamma (som inte blir rättvist behandlad av denna bild) mig på sushi!
Det är få saker som är så gott som detta. Från världens bästa Esa Sushi.
Efter lite tidspress (resultatet av två tidsoptimister) får jag skjuts till Sjömanskyrkan där jazztreorna hade sin välkomstkonsert. Här ser ni Emil göra en grym imitation av Henrik Bergren. De spelade Shoreline, såklart.
Det blev inte många timmars sömn innan jobbet denna lördag heller. Har väl vant mig vid denna företeelse vid det här laget. Efteråt mötte jag upp Lina för en liten second handrunda och ikväll ska jag dansa dansa dansa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0