Att dokumentera sitt liv

"Du har med dig en kamera, ska du dokumentera något?" undrade min fysiklärare efter lektionen igår.
"Såhär är det; jag har insett att jag går sista året på gymnaseiet, och jag vill dokumentera allt som händer under den tiden. Jag har alltså med mig kameran överallt, hela tiden numera." svarade jag helt uppriktigt.
"Du får inte lägga upp den här på Facebook, men bloggen är okej!:)"

Jaha.
Och gårdagens Runamöte var helt fantastiskt, som vanligt. Är dock lite förvånad över det snåla antalet aspiranter. De kanske förökar sig. Dessutom var de så söta så det spelade inte så stor roll. 
Väcktes av väckarklockan alldeles för tidigt imorse och tog mig till simskolan likt en eller annan zombie. Är man fröken i flera benämningar får man ibland prioritera bort vissa saker i livet. Exempelvis sömn.
Jag och Fia har ju som tidigare nämt en tendes till att matcha en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0