Viktigheter gällande kvinnor

Jag tänkte inte ha någon lång utläggning nu, utan ville mest visa upp min nya tygkasse som jag låter tala för sig själv. Egentligen borde alla vettiga människor gå runt med en sådan här, för i min mening finns det bara två sorters människor som inte är feminister. Antingen påstår man vara helt för jämställdhet men vägrar kalla sig feminist, vilket är helt absurt. Det är kvinnorna, vad än andra kan tänkas säga, som är det utsatta könet i samhället. Antingen det, eller så är man inte för jämställdhet över huvud taget, vilket om möjligt är ännu sjukare. Så. Då var det sagt.
 
Vill nu gå runt och vara lika snygga kan ni köpa er en egen här.
 
När jag ändå talar konsumtion som vill främja kvinnan kan jag passa på att påminna om att det har blivit oktober. Rosa Bandetmånaden alltså. Man behöver bara betala 25:- för att visa att man bryr sig och för att stödja Cancerfonden. Det är väl en himla bra grej att lägga pengar på?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0