Några favoritprylar

Idag har jag skrivit prov, hämtat ur ett jättestort paket (visar innehållet en annan dag) och fotat mina livs första företagsbilder. Mille och Fredrik har av alla saker i världen valt att starta en städfirma, och jag ställe givetvis upp när de bad mig om hjälp med bilder i marnadsföringssyfte. Det var hemskt underhållande kan jag tala om. Om det är någon som skulle komma på denna tanke och sedan genomföra den så är det Mille, som måste vara den knäppaste människa jag känner. (Inget illa menat med det, han har bidragit med en himla massa skratt om inte annat.)
Nu tänkte jag visa några favoritprylar som jag brukar flitigt just nu. Först ut: parfymen Vanilla från Alyssa Ahsley. Gjorde slut på samma sort för kanske ett år sedan men var tvungen att köpa den igen då jag fick sådan himla lust att gå runt och lukta vaniljbulle. För det är precis det man gör när man sprayat på sig denna. Nagellacket skulle jag aldrig haft råd att lägga pengar på om det inte vore för att jag hittade det på världens utförsäljning. Vill egentligen säga att det är mossgrönt men mer sanningsenligt är att beskriva det som mörkt mörkt grönt, nästan svart. Väldigt fint oavsett. Från Essie i färgen stylenomics. Klockan köpte jag på Urban Outfitters när jag var i London och har för den som inte ser det en världskarta som urtavla. Jag tenderar att dras till kartor av alla möjliga slag. Och sist av tingen på det lilla glasfatet är en ensam kotte som inte fyller någon större funktion än att glimma till då och då. Skämt åsido.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0