Kottar i guld | Urban (golden) cones

Internet kan vara användbart på flera vis. Bland annat kan man dela med sig av sitt egna trams, som jag gör nu. Man kan även inspireras av sådant som andra redan har gjort. Jag hittade denna bild (på Pinterest, såklart) och fick lust att göra något liknande själv. Så jag köpte mig en burk med guldfärg och gav mig ut i skogen för att plocka kottar som vilken skogsmulle som helst.
Till en början var jag inte säker på vad jag skulle använda de förgyllda kottarna till, men knöt slutligen ihop dem med ett ganska grovt snöre.
Och hängde upp linan i gardinstången, där den forfarande befinner sig.
Sådär. Här skymtar ni även min nyuppsatta fotovägg, som ständigt envisas med att rasa samman. Men även jag är väldigt envis och återställer den så ofta det behövs.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Det där ska jag fan göra också! !!!

Svar: Gör't!! Dock: överväg sprayfärg lite mer än jag gjorde. Detta tar tid. Men är ganska rofyllt, lite som terapi.
Ellinor

2013-10-20 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0