Höstlov, Höstbal, Högskoleprov och högar av kläder

Jag har fått höstlov!
Innan jag lämnade skolan för en veckas ledighet passade jag, Fia och Isa på att sälja lite biljetter till Höstbalen. Den äger ju rum om knappt en månad.
 
Eller ja, försökte iallafall. Så många biljettköpare kom tyvärr inte. Trots vår fantastiska singellista som finns tillgänglig för de som inte haft turen att hitta en baldejt än (eller bara vill ha en spännande överraskning på balaftonen).
Imorgon är första lördagsmorgonen denna termin då jag inte jobbar, men jag ska likt förbaskat upp i ottan ändå för att skriva Högskoleprovet. Knäppisarna ovan är dumma nog att göra samma sak.
Linnea har till och med varit duktig och lånat extra matteböcker för att plugga. Riktigt lika flitig är inte jag.
Förresten, min(a) garderob(er) svämmar över av kläder jag inte längre har någon användning av. Jag tog därför saken till handling och rensade ut en del jag hoppas kunna sälja av på något sätt. Om någon har förslag på hur detta görs på bästa sätt får hen hemskt gjärna berätta det för mig! Jag skulle bli megaglad.
 
Nu ska jag samla alla krafter i världen för att förhoppningsvis prestera någorlunda imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du kan lägga upp de på bloggen till att börja med så jag kan få köpa också!

Svar: Lovar att du är en av de första att få en skymt av kläderna när det är dags.
Ellinor

2013-10-26 @ 07:40:32
URL: http://sigridmariaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Tänkte bara säga att din blogg är så himla fin. Bilderna, motiven och ljuset. Perfekt!

Svar: Oj hjälp vilken fin komplimang? Speciellt när du har en så fin blogg själv. Tack!
Ellinor

2013-10-28 @ 09:42:40
URL: http://puttetjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0