Frosten glittrar som den aldrig gjort förut

Imorse var det kallare än någonsin och frost så långt ögat kunde nå. Nu är det inte riktigt så roligt att bo i Sverige längre. Det går knappt att påstå att det fortfarande är höst. Men jag vägrar forfarande att släppa taget om sommaren helt och tog på mig en av mina blommigaste klänningar, från Weekday. Kompenserade det dock med en svinlång ullkofta jag nyligen köpt på Cubus och mitt mörkaste läppstift (från Gina Tricot, megabilligt och megabra).
Faktum är att jag frös så mycket att jag tog på mig två extra koftor under jackan innan jag cyklade till skolan. Det kanske är dags att byta färdmedel.
När håret inte riktigt ville samarbeta och jag insåg att jag inte äger något lämpligt hårband, knöt jag en rosett av detta snöre som tidigare suttit i midjan på ett par mjukisbyxor. Nöden har ingen lag säger jag bara.
 
 
Första låten och speciellt en textrad i det här klippet vill liksom inte lämna mitt huvud. Men det gör inte så mycket, för den här ju himla bra. (Här finner ni även källan till rubriken.)
 
 
Jag fryser nästan varje natt, men inte för att det är kallt.
 
Glittrar som du aldrig gjort förut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0