Från fredag till fredag

Den senaste veckan har jag...
Överkonsumerat citrusfrukter (och ätit fler satsumas än jag varit timmar i skolan).
Förbannat mig över det dåliga vädret.
Men ändå tappert cyklat i ur och skur.
Tröstat mig med fika från skolkafeterian
Köpt ett fint underklädesset på Monki under Stockholmsvistelsen.
Panikladdat mobiler bland neonljus och snygga människor på Berns (efter ha slösat allt batteri på att fota James Blake).
Bakat och bjudit Panorama på kakor.
Målat med kritor på religionen.
Hängt en del med den här tösen.
Som just nu befinner sig i mitt rum. Vi ska sjunga och dansa (på riktigt) och äta tacos innan vi ger oss ut i natten. Ungefär så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0