make me up

Jag älskar smink! Det har varit en långsam utveckling från att inse att det inte bara handlar om att dölja saker man inte gillar med sitt ansikte, till att bli ett intresse som på senare tiden verkligen eskalerat. Är inte så värst intresserad av hård countouring och lösögonfransar. Såhär ser istället några bilder jag sparat på instagram ut. Generellt mycket eldiga toner och eyeliner på 'fel' ställe (låter som titeln på min självbiografi)
 
@makeupbyerica.se och @nadineartistry
 
@georgiaedmondsmua och @laramiemakeup
 
@beautybekky
 
@esantoinette
 
@dausell
 
 
 
Har haft lite svårt för dagens traditionella makeup-youtubers och därmed fattat åsikten att det inte är mitt medie. MEN har nu hittat en mua vars estetik faller mig i smaken. Hon heter Janna Tew och ser ut såhär:
 
 
 
Det var dagens sminkspo!
 
 
 
/ellinor
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0